12 Temmuz 2008 Cumartesi

ipek


Şanlı ailesinin Ayşe ile yaşıt kızı. Annesinin büyümüşte küçülmüş kopyası gibi. Yaşı küçük olmasına rağmen makyaj kıyafet takıp takıştırma hepsi onda.

Daha şimdiden markaya takmış durumda. Markasız hiç bir şey giymiyor aldığı oyuncak bebekleri bir iki gün içinde, çöpe atıyor. Bir giydiğini bir daha giymiyor.

Arkadaşlarını ne kadar oyuncağı olduğu yada giyiminin nasıl olduğu ile belirliyor. Ayşe ile arası iyi değil bir türlü anlaşamıyorlar.

Biraz kötü kalpli bir kız, Ayşe’yi oyuncakları ile satın almaya çalışsada Ayşe buna yanaşmıyor. İki ailede bu iki küçük kız arasındaki çekişmeyi idare ediyor.

Benzer Filmler



4 yorum:

Adsız

ADIM VEYSEL
SANA AŞIK OLDUM ÇOK GÜZELSİN AŞKIM Bİ ARA BULUŞALIM BEN PURSAKLAR ANKARADA OTURUYORUM
VEYSEL AKSU

Adsız

oha yaniiiii aşık olma bence:):)

Adsız

aaaaaaa dur bi dakika bu veysel bizimm sımıftaki çocuk değilmi evet evet ooooooo tencere yuvarlanmış kapanı bulmuşşş bence iki şapşal iyi geçinirler

Adsız

ipek seni çok güzel buluyorum ama dizideki rolunü beğenmiyorum

Yorum Gönder