26 Temmuz 2008 Cumartesi

prenses perfinyanın çok güzel bir resmi

Benzer Filmler



11 yorum:

Adsız

bence dizideki kızlardan perfinya emel ve ayşe güzel erkeklerden ise hakan murat cenk yakışıklı

Adsız

perfinya çok güzel resmin war

Adsız

hepsi 1 daha güzel

Adsız

bnce çk a$ırı çocuksu çk ta güzel degiiil bence selene daha güzel

Adsız

bence prenses perfinyta doludizgin yıllar kadar iyi bir dizi doludizgin yıllarda atlarla ilgili şeyler anlatarak benim ilgimi yoğunlaçtırdı prenses perfinya da beni kendine saşırtıcılıklarıyla meraklandırmasıyla senaryosuyla beni kendine bağlqdı prenses perfinya
vektora dikkat et . florin ya praktor kraliçe tara sizlerde bu bölümdeki fedakarlığın çok hoşuma gitti kraliçe tara vektor sözüm sana dünyalılardan hayal gücü çekmek isteyişin çok yanlış birşey lüften derhal santor ve garoxu hemen çağır sizde saçma saçma duygular alıp durmayın galktusa dönünn perfinya sana güveniyorummm

Adsız

bence prenses perfinya çok güzel biri

Adsız

msn den yazışalımmı?
cevabın evetmi? hayırmı?
evetse benim adım erhan
seninki ne

Adsız

bence aşırı abartılı beğenmedim

Adsız

bence prenses perpinya çok irenç

Adsız

perfinya bugün düzce 100.yılilköğretim okuluna garox geldi çok sevindik bu arada sende gelseydin iyi olurdu he okulun müdürünün adıda idris geriş ti belki garox tanır çok uzun boylu biriydi bence biraz zayıfla garox ben 6/c den ibrahim canpolat emesenim ibo.8181@windowslive.com he garox tiyatroda ben sana el sallarım o zaman beni tanırsın yes
bide benim emesenimi eklermisin ne olur

Unknown

artık devam etmiyor şğrenç

Yorum Gönder