9 Temmuz 2008 Çarşamba

perfinya - aliona bozbey



Nasıl dünyada sadece kötü insanlar yoksa Galaksus’ta da sadece yayılmacı başka gezegenleri sömürmek isteyen Galaksuslular yok. Perfinya ve onun gibi birçok isyancıda, hayal gücünün enerji olarak kullanılmasına karşı eylemciler.
Kendi gezegenlerinde isyancı olan Perfinya ve arkadaşları, dünyalı ve bizim çocuk karakterlerimiz için birer iyilik meleği. Kocatüfek ailesinin çocuklarını işgalci ve sömürgeci uzaylılara karşı, korumak isteyen Perfinya onlara yardım etmeye çalışıyor.
Cenk ve Ayşe kimi zaman bilgi kimi zamanda, onlara yardımcı olacak gelişmiş teknolojiye sahip dönüştürücü (Sihirli asaya denk gelen bilimsel araç) temin ediyor.
Ona göre gizlice değil dostluk ve barışla her şeye çözüm bulunabilir. Buna inandığı için Cenk ve Ayşe’ye yardım ediyor. İşgalci Galaksus hükümeti kadar güçlü kaynakları olmadığı için, somut olarak gelemiyor görüntü şeklinde görünüyor zaman içerisinde çocuklara hayal gücünü kullanarak yolculuk yapmayı öğreterek, Galaksus’ta birebir görüşüyor kendi de onların yanına gelebiliyor.
İyi niyetli, yardım sever bir uzaylı. Tüm evrene barış getirmek istiyor. Zaman içerisinde Santor ona âşık olacak.

Benzer Filmler



45 yorum:

Unknown

perfinya seni çok seviyorum daha doğrusu heerkes seviyo nütfen gmail adreesin varsa beni ekle yalvarırım hi kimseye vermem yalvarırım

Adsız

prfinya se çok güzel kızsın seni çok sevdim

Adsız

hahahha neresi güzel salak kızın neyini beeniyonuz

Adsız

merve etfeggew

Adsız

perfinya güzel bir kızsın.diziyi her hafta izliyorum.

Adsız

perfinya cok supersiniz ama selena dizisi gibi deyil ama genede sen cok guzelsin adi sana bay bay

Adsız

aliona özbey canlardırmış olduğunuz perfinya isimli karakteri çok seviyorum ailecek izliyoruzz süper bi dizi inşallah güzel devam eder yeni bölümü sabırsızlıkla bekliyorummm

Adsız

çok güzelsinn

Adsız

taş gibi kız valla. çocuk dizlerindense yetişkin dizilerinde görelim onu.. taş valla taş...

Adsız

perfinyayı her hafta izliyarum çok güzel ( çok güzelsin perfinya )

Adsız

mithişşşşş film yha değermişimmmmmmmmmmmmmm

Adsız

harika banissimo rebello very beatiful her dilde soyluyorum cunku bunu herkez bilmeli

Adsız

bence de çok güzel bir film ve şunu söylemiş olayı çok güzelsin perfinya

Unknown

çok güzelsin seni çok seviyorum senin gerçek adın aliona bazbey film başlıyorken gördüm keşke internete yayılsanız

Unknown

adı aliona bazbey aliona azbey değil

Adsız

bencede çok güzelsin perfinya müziğinide çok beğendim ama telefonuma yükleyemiyorum diğerlerinide çok seviyorum bence prenses perfinya ile alakalı müthiş oyunlar çıkarın tavsiye ediyorum budiziyi yaptığınız için size çooooooooooooooooooooooook teşekkür ederim

Adsız

kusura bakma aliona abla ama acayip özentisiniz.çünkü ne biliyim senin gibi bi kız bu salak hep klasik filmin içinde garip oluyor.saf gibisin aynı beni affet bunları dediğim için ama bence haklıyım hep aynı şeyler...

Adsız

benim adım bircenur budizinin her bölümünü seve seve izledim. ve seni çok seviyorum perfinya.çok güzelsin

Adsız

perfin ya senin hiç bi bölümünü kaçırmadım ve kaçırmayacağımda seni çokkk seviyorum ben senin hayranınım

Adsız

perfinya

Unknown

ee perfinya çok güzel ama beğen meyenler neden bu siteye giripde kişilerin neşesini bozuyo öyle yazıcaksanız yani girmeyin o zaman

Adsız

PRENSES PERFİNYA ÇOK GÜZEL ÇOK SEVİYORUM

Adsız

seni cok sevıyorum perfinya

Adsız

ben PERFİNYAYI çok çok SEVİYORUMMM.diziyi hiç kaçırmıyorum.KRAKİÇE TARA yı da çok seviyorum.
MÜŞERREF PERFİNYA

Adsız

para için şaklaban bile oluyorlar.zaten perfinya mıdır nedir seslendimeyi de hiç güzel yapamımışlar sizin gibi saflar olmsa dizi 2 gün sürer okuma yazma öğrenirseniz eğer Heroes'u izleyin ya da pushing daisies ya da chuck vs. zaten hiç bir heyecan yok bebekler için ypılmış siz de bebeksinizya

Adsız

İsimsiz
harika banissimo rebello very beatiful her dilde soyluyorum cunku bunu herkez bilmeli

sen önce türkçeyi öğren de ondan sonra diğer dilleri öğren herkez değil herkes ayrica very beatiful değil very beautiful ve de harika demek değil çok güzel demek

Adsız

güzel kızsın hakkını yemeyelim harbiden sen bu dizileri bırak ya senin gibi bi kızı daha güzel dizilerde görmek isteriz

Adsız

aliona abla çok güzel bir dizi yapmışsınız hele o hint dansı süperrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Adsız

çokkkkkk güzel bir dizi

Adsız

perfinya sana hastayım çok güzel bir kızsın
seni çok seviyorum
lütfen msn nen varsa bein kaydet olurmu

fulldownload

ALİONA ÇOK GÜZEL BİR KIZSIN AMA SELENAYI YANİ SİNEM KOBALI GECEMEZSİN SENİDE SEVİYORUM SİNEMİDE TAMAM BU KADAR YAZACAKLARIM ÖPTÜM SENİ MUCKS!

Adsız

BENCE DÜNYADAKİ HER İNSANIN BAŞKA TÜR GÜZELLİKLERİ VARDIR ÖNEMLİ OLAN KALBİN TEMİZLİĞİ BENCE...

Unknown

ben de herkes gibi perfinyayı çokkk seviyorum ..ama perfinya ya sürük gibi yapışmıyorum.

sevgiler IRMAK KAPUSIZ

Adsız

yha bukdar abartmayın bence saçma oluo cnm benim felan sıkıcıyani kız güzel hakkını yemeyin ama

Adsız

PRENESES PERFİN YAYI ÇOK BEYENDİM

Adsız

slm ben selena seni çook seviyorum perfinya 20 yaşındaym seni çook seviyorum

Adsız

irem
çok güzel bir diziiiiiiiiiii

Adsız

ben de herkes gibi perfinyayı çokkk seviyorum ..ama perfinya ya sürük gibi yapışmıyorum.

Sewgilerle Enes Gotukoca

Adsız

prenses perfinya çok güzel kız ve çok şeker ama hepsibirin yerini tutmuyo mesale gülçinin yerini hiç tutmuyo

Adsız

isimsiz
perfinyayı çok seviyorum ona aşığım aaa

Adsız

BENCE PERFİNYA BEBEK DİENLERİN AZINI KIRALIMMM SELENAMII ODA NEEE IĞĞĞ İĞRENÇÇ TABİKİDE PRENSES PERFİNYYAA engüzeliiiiii çok sevi yorumm aşımmğımmm ÇOKK ama ÇOKK GÜZDEEE BİRKIIZZZ AYYY BENİM ADIMM İNCİ BESTE 11 YAŞINDAYIM SARIŞIN ELA GÖZLÜYÜM NOLURSA OLSUN PERFİNYAYI TANICAMM VE BEN ONU GÖRDÜMMMMMM VEEE GERÇEKK HALİİ SÜPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Adsız

ÇOK ÇİRKİNSİN IYY

Adsız

perfinya sen gerçektende çooooooooooooooooookk güzelsin PRENSES PERFİNYA - BEN İPEK

fametwo

Sen bir harikasın guzel bir dostsun...

Adsız

PRENSES PERFİNYA COK GÜZEL .

Yorum Gönder